Kedves Kollégák!

Bár nem vagyok rendszergazda, de jónéhányszor kaptam már segítséget tőletek.

A problémám a következő. Van egy 2009-ben készült telepíthető oktató
programom. A program flashben készült, a telepítő eleve tartalmazza a
flashplayer 9 lejátszót. Telepítés után az egyik saját gépemen /Win10, 32
bites verzió/ gyönyörű szépen fut, úgy ahogy kell. Az interakciók működnek,
teljes képernyő. Igaz, hogy eredetileg a programot ezen a gépen készítettem.
A gépen fut a flash cs3 és flash 6 professional verziója is.

Más gépre telepítve /Win10 64 bites verzió/ a program szintén fut, de csak a
player saját ablakában, teljes képernyő nem lehetséges.

Mivel a program az egyes elemeket külön mappákból hívja be, a mappa
váltásoknál teljes fehér ablak -ez esc-re eltűnik-, alatta pedig ott van a
9-es ablak a behívott tartalommal.

Gondolom a win beállításait kellene módosítanom, de halvány gőzöm sincs,
hogy hogyan. Elég sok mindent kipróbáltam, de eddig nem jutottam semmire.
Igazából azért szeretnék megoldást, mert oktató programról lévén szó,
kollégáim használni szeretnék -tudják is- de így egy kicsit macerás.

Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

A program telepítője elérhető itt:
https://drive.google.com/drive/folders/1K6fy5CY0m4g7iDYk8UqD6oPgqa4XCCEb?usp
=sharing