Szia!

Egyenként cserélsz és a lemezeket így is veszi birtokba, de a régi 150-est
veszi alapul. A nagyok többi kapacitása nem kerül felhasználásra míg le nem
cseréled mindet.
Az utolsó cseréjekor amikor lemegy a szinkronizáció, veszi majd észre és
kezdi belakni a tágasabb teret. (azt hiszem a belakást külön kérte, hogy
indítsam el)
Nekem más szerver volt és nem SAS lemezek (OS: LINUX nem emlékszem disztró,
talán CentOS), de az elmélet RAID5-nél többnyire megegyezik.
Csináltam ilyet 1TB-os lemezek lettek 2-esekre cserélve. 1 lemez szinkronja
8-10 óra között mozgott. A tágasabb tér belakási ideje is kb ennyi volt. 4
nap alatt duplája lett a kapacitás.

Üdv,
KT

Üdvözlettel,