Ad GIS…. myslím, že původní téma bylo tisk / DTP příprava. Zmiňovat GIS je off
topic.

Ad "WYSIWYG editor, v kterém by šlo aspoň základně rozmístit kompoziční prvky
mapy”… Já myslel, že přesně tohle dělá map editor v Xtherionu.

Ad “plán vývoje a mladá krev”… Zdrojáky jsou teď na GitHubu a od té doby
přibývají commity na téměř denní bázi. Nevím jak se nahání mladá krev, ale
každý má možnost nějakým způsobem přispět - aktualizací dokumentace na wiki,
kódem, překlady, reportováním chyb, feature requesty (ideálně rovnou na
GitHubu). Všechno ostatní jsou výkřiky do tmy.

Laďa