Ahoj všichni,

po letech dobré služby mě navždy opustil DELL Axim x51v. Sehnal jsem jeden
skvěle zachovalý, ale s operačním systémem Windows mobile 6.5 Pocket topo v
něm běží, ale nemůžu rozchodit spolupráci s Distem X2. Spárují se, ale data
do Pocketu nechodí. Pravděpodobně bude problém v přidělení portu, protože
Axim mi nabízí jen porty 7 a 8, v návodu na instalaci se píše o zadání portu
1. Nemáte někdo nápad, jak si s tím poradit?

Potřeboval bych taky nahrát poslední firmware do Dista, a to bych taky asi
měl udělat přes PDA, ne?

No a nakonec - nevíte, jak ve windovs 10 spravovat  WM 6.5? Windows mobile
device center mi nechce naskočit.

Radek Estavela