Va salut,

E drept că e o chestiune oarecum... hmmm... personală, dar poate n-o să
va deranjeze prea tare, mai ales că printre abonaţi sunt mulţi
simpatizanţi free software / open source.

Pe scurt: lucrez la un numar al revistei Net Report având ca temă
centrală "Open source în întreprinderi" (adică, mai pe româneşte, FLOSS
in enterprise environment). Mă interesează colaborări cu specialişti
care au ceva experienţă hands on în tema enunţată. Nu vreau ceva măreţ,
dar mi-ar conveni să adun câteva pagini de mici studii de caz (adică
experienţe practice)... Dacă e cineva interesat (sau stiţi pe cineva),
contactati-ma pe privat ([EMAIL PROTECTED]).

Mircea Sârbu