On Fri, 09 Nov 2007 11:54:45 +0200 Mircea Sarbu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> * Contează mailerul cu care se trimite mesajul? (la Răzvan pare să fie
> Thunderbird pe Windows, la Cristi pare să fie Sylpheed pe GTK).

Contează, cred, în sensul de a păstra formatarea ca UTF-8 şi de a emite
headerul corect la Content-Type. La primire, afişarea corectă depinde de
fonturile pe care le are cititorul şi de capabilităţile UTF ale clientului
său de mail.

PS: Presupun că s-a depăşit stadiul în care lista, ca intermediar, îşi
băga coada în treaba asta.