Fratii

Citesc cu interes/suparare revista asta:
http://www.ctwatch.org/quarterly/archives/august-2007/

Deocamdata am citit si recomand articolul lui Lynch (al doilea). (Lynch e un
monstru sacru in bransa mea. Stie despre ce vorbeste.)

Acu ni se duce naibii si comunicarea stiintifica... Din pacate, ma priveste
(in)direct. In Tara Romaneasca datele arheologice se ratacesc/pierd vesele.

Dan

Dan Matei, director
CIMEC - Institutul de Memorie Culturala [Institute for Cultural Memory]
Piata Presei Libere nr. 1, CP 33-90
013701 Bucuresti [Bucharest], Romania
tel. (+40-21) 317 90 72; fax (+40-21) 317 90 64
www.cimec.ro