Hi, klein praktische vraagske: is inschrijven voor assisteren aan een releaseparty nodig, of maakt dat niet uit of je met 2, 4 of 7 naar die releaseparty gaat (afhankelijk van de beschikbaarheid van je vrienden/familie/afvallers) ?
Y P -- ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] You can find list info and your subscription configuration options at: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
