Hi,

klein praktische vraagske:
is inschrijven voor assisteren aan een releaseparty nodig, 
of maakt dat niet uit of je met 2, 4 of
7 naar die releaseparty gaat (afhankelijk van de beschikbaarheid van je
vrienden/familie/afvallers) ?

Y P


-- 
ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected]

You can find list info and your subscription configuration options at:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be

Reply via email to