Ik zou mij graag voorwaardelijk opgeven voor a'pen. Voorwaarde dat ik
effectief mijn secundair diploma haal, waarschijnlijk geen probleem en
ik heb geen waarschuwingen.
Dit kan ik op 23 juni officieel bevestiggen.
Voor de geïnteresseerder; ik studeer informaticabeheer en ga volgend
jaar voor industrieel ingenieur electronica en ict.
Ik woon tegen Lier.

Ward