Eric Van Aelst schreef op za 29-01-2011 om 15:11 [+0100]:
> je mag me noteren voor de beurs in Kortrijk op 6/2/2011. Ik werk al
> enkele jaren met Ubuntu, en ken nog bijlang na niet alles ervan, maar
> ben zeer UBUNTU-minded.

Niet meteen een antwoord op jou alleen, maar ik wil het toch nog eens
duidelijk maken dat om mee te helpen op een Ubuntu-stand er geen
speciaal uitgebreide kennis nodig is, maar vooral enthousiasme.  :)

En als er vragen komen die je niet kan antwoorden, vraag je je collega's
op de stand, en als die het ook niet weten verwijs je naar de mailing
list, IRC, forums, wiki, etc. (vraag eventueel waar de persoon meest
vertrouwd mee is).

Als de mensen merken dat je geen computerexpert bent kan dat zelfs een
voordeel zijn; zo is het meteen duidelijk dat ook niet-computerfreaks
gewoon met Ubuntu/linux kunnen werken.

--
Jan Claeys