On Sat, 2007-04-14 at 17:35 +0300, I. Soumpasis wrote:

> Στις 14/4/2007, Simos Xenitellis <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:
>         Καλό μεσημέρι,
>         Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει ελληνική
>         εγκατάσταση του Feisty (πρόσφατη beta) και να δει αν υπάρχουν
>         ζητήματα
>         σε σχέση με τα ελληνικά που πρέπει να διορθώσουμε.
>         Είναι πολύ σημαντικό να διορθωθούν προβλήματα τώρα διαφορετικά
>         μετά θα
>         ταλαιπωρήσουν τους νέους χρήστες της ελληνικής διανομής.
>
> Έχω κάνει upgrade στο feisty beta και αυτό που παρατήρησα επειδή
> [...]

Δεν πιστεύω ότι είναι κινέζικα αλλά κάτι άλλο. Γενικά υπάρχει σημαντικό
πρόβλημα στην απεικόνιση κινέζικων στην κονσόλα.
Μήπως είναι κουτάκια ή παράξενοι λατινικοί χαρακτήρες;

Το πιο πιθανό είναι να έχει ενεργοποιηθεί γραμματοσειρά κονσόλας που δεν
περιλαμβάνει ελληνικά. Το ίδιο πρόβλημα προσπαθεί να διορθώσει η διανομή
Fedora (ελληνική ομάδα), και υπάρχει κάποια διόρθωση που είναι
διαθέσιμη. Δυστυχώς δεν έχω πρόχειρη την αναφορά σφάλματος. Μπορείς να
γραφτείς στο bugzilla του fedora και να κάνεις "monitor" τις αναφορές
σφαλμάτων που βλέπει ο Δημήτρης Γλέζος. Έτσι θα μπεις στη λίστα των
προβλημάτων εξελληνισμού και θα παρακολουθείς την πορεία τους.

Φιλικά,
Σίμος