On Wed, 2007-04-18 at 19:38 +0300, Vagelis D. wrote:
> Όταν το ημερολόγιο έδειχνε 18/04/2007 06:19 μμ, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε το παρακάτω μήνυμα:

> Τα παραπάνω δουλεύουν, όπως και π.χ. το ping www.pathfinder.gr
> Δεν είμαι σίγουρος, αλλά αν ήταν πρόβλημα DNS θα έπρεπε τουλάχιστον να
> δει το 192.168.1.1 (gateway), σωστά;

Αν κάνεις ping (κτλ) σε διεύθυνση IP, τότε η εντολή ping (κτλ) δεν
χρησιμοποιεί την υπηρεσία DNS και δουλεύει ακόμα και αν το DNS έχει
πρόβλημα. Κάνεις ping σε IP για να επιβεβαιώσεις ότι το δίκτυο δουλεύει.

> Δύο άλλα πραγματάκια που είδα τώρα και ίσως βοηθήσουν:
> 1.Αν σβήσω τα αρχεία ~/.DCOPserver_*, (αν έχω καταλάβει καλά είναι ένας
> server που βοηθά στην επικοινωνία των kde εφαρμογών μεταξύ τους) οι
> εφαρμογές του kde «βλέπουν internet». Μετά από logout/login υπάρχει πάλι
> πρόβλημα.
>
> 2.Αν ανοίξω τον konqueror σαν root δουλεύει

Πρέπει να πω ότι δεν γνωρίζω λεπτομέρειες από το KDE.
Πάντως, στην κατάσταση που δεν δουλεύει, δοκίμασε να συνδεθείς στο
http://66.249.89.99/
μέσα από τον Konqueror. Αυτή είναι η διεύθυνση του Google. Αν συνδεθείς,
τότε είναι πρόβλημα DNS. Αν δεν συνδεθείς, τότε το KDE/κτλ έχει
σοβαρότερο πρόβλημα.

Σίμος