Καλησπέρα,
Για το θέμα του cropping (ψαλίδισμα) για το οποίο αναφέρθηκα στο γράμμα
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2007-June/001893.html
μπορείς να χρησιμοποιήσεις, για τα υπάρχοντα αρχεία, την εντολή

$ mencoder -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4 -oac copy -vf
crop=1024:768:128:132 UbuntuEdgy6.10.5.01.ogg -o UbuntuEdgy6.10.5.01.avi

Η εντολή αυτή κόβει το βίντεο και το κάνει να χωράει σε 1024χ768. Έτσι,
αν κάποιος έχει αυτήν την ανάλυση μπορεί να δεί το βίντεο σε πλήρη
οθόνη.

Αν χρησιμοποιείς Windows, μπορείς να κάνεις την ίδια δουλειά με το
πρόγραμμα VirtualDub (αναζήτηση στο Google/έργο από το Sourceforge).

Σίμος

Στις 08-06-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 14:56 +0300, ο/η Sergios Tsabolov
έγραψε: