On Thu, 2007-10-11 at 22:04 +0300, Panagiotis Vyrinis wrote:

> Έκανα uninstall to totem-xine και εγκατέστησα το totem-gstreamer, έτρεξα
> το avi αλλά τίποτα

> Μετά ακολούθησα τα βήματα του Σήμου. Τα πακέτα libxine-main1,
> libxine-extracodecs, libdivx0-binary, libdivxencore0-binary,
> libdivxdecore0-binary, libdvdplay0 δεν τα βρήκα στα repositories μου και
> δεν εγκαταστήθηκαν.
> Το πρόβλημα συνεχίζετε :(

Αν μπορείς να στείλεις ένα URL με δείγμα από το AVI θα μπορέσουμε να το
δοκιμάσουμε. Έτσι, θα δούμε αν είναι πρόβλημα με τις ρυθμίσεις ή είναι
γενικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο AVI.

Όταν προσπαθείς να ανοίξεις το AVI μέσα από το totem (totem-gstreamer),
τι ακριβώς μήνυμα σφάλματος αναφέρει; Σε ρωτάει να ψάξει για codec; Λέει
κάτι άλλο;

Εδώ θα ήθελα να πω ότι ένα AVI περιλαμβάνει ήχο και βίντεο, και το
καθένα από αυτά μπορεί να κωδικοποιηθεί με διαφορετικό τρόπο.

Σίμος