Στη σελίδα
http://fedoraproject.org/wiki/ScreenCasting
υπάρχει αναφορά για τη δημιουργία παρουσιάσεων βίντεο με πραγματικά
ελεύθερο λογισμικό. Η σελίδα έχει σημαντικές οδηγίες για καλές
παρουσιάσεις.

Ένα σημαντικό ζήτημα με τα βίντεο αυτά είναι να υπάρχει η δυνατότητα για
ποιοτική εμφάνιση της οθόνης· γενικά, όπως είναι τώρα, το βίντεο codec
μικραίνει την οθόνη με αποτέλεσμα να μην φαίνεται καλά. Δες στο
lynda.com για παράδειγμα ποιοτικού έργου.
Άλλο παράδειγμα (flash - pyvncswf) αλλα δίχως ήχο:
http://planet.ellak.gr/misc/rec_dropshadow.html

Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα είναι αυτό της χρήσης του OpenOffice.org.
Υπάρχει η δυνατότητα να γράψει κάποιος δομημένα κείμενα με χρήση των
στυλ, όπως περιγράφεται στο http://documentation.openoffice.org/ (Writer
User Guide). Αν έγραφα μια ακολουθία ενεργειών με τι πρέπει να δείξει
κάποιος, είναι εύκολο να το συνεχίσεις σε βίντεο;

Αν είναι εντάξει με σένα, νομίζω ότι θα ήταν καλό να προστεθεί το
vidcast.gr στον πλανήτη (http://planet.ellak.gr/). Οδηγίες υπάρχουν στο
http://groups.google.com/group/Planet-ELLAK?hl=el

Σίμος

Στις 12-11-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 19:14 +0200, ο/η Zissis Vardakas
έγραψε: