στο Πλαίσιο είναι ένα μάτσο άσχετοι (φαντάζομαι όλοι έχουμε επιβεβαιώσει το
πόσο άσχετοι είναι) που δεν τους νοιάζει τίποτα άλλο από το να πουλήσουν.
μην τα υποτιμάς τα μικρά μαγαζάκια της Στουρνάρη και στις γειτονιές, πιο
πιθανόν είναι να βρείς κάποιον εκεί που να ασχοληθεί με "αυτά τα πράματα"
μου φαίνεται. γιατί εκεί έχουν περισσότερο χρόνο, στο Πλαίσιο βλέπεις σου
λένε δεν μπορώ τώρα δε βλέπεις περιμένει ο κόσμος ουρά να αγοράσουν
κομπΓιούτερ με Γουϊντοους. εγω το χω κόψει το Πλαίσιο και πάω στα μικρά
μαγαζιά πλέον, θα σας πρότεινα να κάνετε το ίδιο :)