On Sat, 2007-12-08 at 15:22 -0800, LOUKAS SOTIRIOU wrote:
> Ερώτηση : Ποια projectors υποστηρίζει το Ubuntu?Ας μου πεί καποιος μόντελε
> σας παρακαλώ πολύ

Δεν υπάρχει θέμα με projectors που υποστηρίζει ή όχι το Ubuntu Linux.
Οι συσκευές αυτές δέχονται είσοδο VGA με αποτέλεσμα αν η ανάλυση που
έχει ρυθμιστεί να δίνει το Ουμπούντου στη θύρα VGA είναι κατάλληλη, τότε
θα εμφανιστεί.

Στο νέο Ubuntu 7.10 υπάρχει η δυνατότητα για άμεση ρύθμιση της εξόδου
VGA χωρίς να χρειάζεται επανεκκίνηση. Δες Σύστημα/Διαχείρηση/Οθόνη και
Γραφικά.

Προσωπικά προτιμώ από τη γραμμή εντολής να γράφω

xrandr --output VGA --mode 1024x768 --below LVDS

Αυτό που πετυχαίνουμε είναι να ενεργοποιούμε το λεγόμενο Dual Head με
αποτέλεσμα ό,τι δείχει η έξοδος VGA να είναι επέκταση της επιφάνειας
εργασίας. Έτσι, αν θέλω να κάνω μια παρουσίαση με το OpenOffice.org
Impress, απλά σέρνω την εφαρμογή στο κομμάτι της επιφάνειας εργασίας που
αντιστοιχεί στον projector.

Αν είναι να αγοράσεις τέτοια συσκευή, αυτό που κοιτάς είναι σε τι
αναλύσεις μπορεί να δείξει, όπως 800χ600, 1024χ768 ή ακόμα μεγαλύτερο.