On Dec 17, 2007 9:04 PM,  <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος για τον αν "είναι αλήθεια
> ότι (και)
> στην Ελλάδα δεν σου δίνουν εγγύηση με τη αγορά Η/Υ αν ΔΕΝ
> αγοράσεις win
> ως προεγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα;"
>
> (Πρόκειται για απάτη... )
>
> Ευχαριστώ,
>
> Νίκος.
>
>                         .
>                  Nikos Alexandris
>              Mobil: +41 76 253 12 05
>              Skype: Nikos.Alexandris
>                         .

Δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω, αλλά βάλε ένα σχετικό subject βρε
καλέ μου άνθρωπε... Υπάρχει λόγος που ο mailer σου έχει το αντίστοιχο
κουτί κειμένου. Πολλοί είναι αυτοί που, αν και μπορεί να ξέρουν και να
είχαν τη διάθεση να σου απαντήσουν, δεν θα μπουν στον κόπο να ανοίξουν
ένα μήνυμα με τίτλο "(No subject)" . Επίσης βάζοντας ένα σχετικό
subject κάνεις πιο εύκολο τον εντοπισμό και την αναζήτηση του
μηνύματος και της συζήτησης που θα επακολουθήσει για μετέπειτα αναφορά
τόσο από εσένα όσο και από τρίτους που μπορεί να ψάχνουν παρόμοιες
πληροφορίες.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras