O/H Tasos Avramidis έγραψε:
Αυτο με βγάζει μετα την εντολή που έδωσα:
dpkg: σφάλμα στην επεξεργασία του cupsys (--configure):
 η υποδιεργασία post-installation script επέστρεψε κατάσταση λάθους 1
Προέκυψαν σφάλματα κατά την επεξεργασία του:
 cupsys

Στις 7/1/2008, *Stratos Laspas* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> έγραψε:

    Tasos Avramidis wrote:
    > Οταν κάνω αυτό που μου λες μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα: : το
    cupsys
    > είναι κατεστραμμένο ή όχι πλήρως εγκατεστημένο
    > Όταν πάω μέσω synaptic και βρίσκω το cupsys και κάνω επανεγκατάσταση
    > μου βγάζει  το παρακάτω : E: cupsys: η υποδιεργασία
    post-installation
    > script επέστρεψε κατάσταση λάθους 1. Τι κάνω ;

    δοκίμασε από τερματικό "sudo apt-get install -f"

    > Στις 6/1/2008, *Sergey Tsabolov* <[EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>

    <mailto:Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
    <mailto:Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
    <mailto:Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>>

Δεν επειχηρείς απεγκατάσταση του και μετά ξανά εγκατάσταση?