Στις 14-01-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 18:17 +0200, ο/η Dimis2410 έγραψε:
> Το ελυσα το πρόβλημα ... απο οτι καταλαβα καποιο μπερδεμα επαιζε με το
> VLC plug-in και με τα αλλα.
> Εγω τωρα απεγκατεστησα το VLC plug in kai to mplayer plugin και ξανα
> εγκατεστησα το totem-mozilla
> και τωρα και τα ΝΒΑ βιντεο μου παιζουν και οι ραδιοφωνικοι σταθμοι
> *
> sudo apt-get remove totem-mozilla mozilla-plugin-vlc mozilla-mplayer*
>
> και μετα εγκατεστησα ξανα το totem-mozilla
> *
> sudo apt-get install totem-mozill*a

Προσωπικά η σελίδα αυτή μού δούλεψε χωρίς να χρειαστεί να κάνω κάποια
προσθήκη πακέτου. Η εγκατάσταση πακέτων με το χέρι είναι παιδαγωγική
εργασία, όμως αρκετές φορές μπερδεύει το σύστημα. Είναι σημαντικό να
ξέρουμε τι συμβαίνει στο σύστημά μας όταν πειραματιζόμαστε.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση,
α. Όταν φορτώσουμε τη σελίδα με το βίντεο, εκτελούμε από κονσόλα

ps ax

και δείχνει στο τέλος τι πρόγραμμα κάλεσε για την αναπαραγωγή του
βίντεο. Σε εκείνη τη σελίδα του ΝΒΑ, σε μένα, δείχνει το totem, που όπως
φαίνεται είναι η σωστή επιλογή. Για την εγκατάσταση των κόντεκ, αυτό που
κάνουμε είναι να ανοίγουμε με το τοτέμ διάφορα αρχεία .mp3, .avi και
αυτόματα το σύστημα θα εγκαθιστά το απαιτούμενο πακέτο.
β. Για τη σελίδα που έχει το βίντεο, πατάμε Ctrl+U (εμφάνιση πηγαίου
κώδικα σελίδας) και εντοπίζουμε τη γραμμή που αναφέρει για τη μορφή του
βίντεο. Για παράδειγμα, για το θέμα του ert-archives,
http://simos.info/blog/archives/654
To url που βρίσκουμε μπορούμε τις περισσότερες φορές να το πετάξουμε στο
τοτέμ, mplayer, και για να δούμε τι πραγματικά είναι.

Σίμος