2008/1/19 Stathis <[EMAIL PROTECTED]>:
> Γειά σας,
>
> Είμαι πολύ νέος στο λειτουργικό αν και προχωράω με σταθερά βήματα.
>
> Μου ήρθε μια απορία.
> Έστω ότι κάποιο μηχάνημα έχει VM και windows.
> Εκεί πιάνουν viruses? Μου είπανε ότι δεν πιάνει το linux (άσχετα αν
> υπάρχουν εταιρίες που βγάζουν αντιβιωτικά). Αλλά ένεκα του ότι υπάρχουν
> τα windows τί γίνεται;
>
> Ευχαριστώ

Tο host λειτουργικό δεν κινδυνεύει από οποιοδήποτε κακόβουλο λογισμικό
προσβάλει τo guest λειτουργικό που τρέχει μέσα στο virtual machine. Το
guest λειτουργικό τρέχει σε έναν εικονικό υπολογιστή και έχει πρόσβαση
μόνο σε ένα πραγματικό αρχείο (ή partition ενός δίσκου) το οποίο
βλέπει ως σκληρό δίσκο. Δεν υπάρχει τρόπος ένας ιός να "πηδήξει έξω
από το virtual machine" προσβάλλοντας το host λειτουργικό. Έτσι αν
έχεις windows σε ένα virtual machine και αυτό κολλήσει κάποιο ιό, τότε
το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να χαλάσει η εγκατάσταση των
windows μέσα στο virtual machine, οπότε απλά διαγραφείς το αρχείο
image που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο virtual machine και δημιουργείς
ένα νέο όπου εγκαθιστάς εκ νέου τα win. Το host λειτουργικό δεν
επιρρεάζεται. Δεν έχω ακούσει να υπάρχει κάποιος ειδικός τύπος ιού με
στόχο κάποιο συγκεκριμένο virtual machine software που να καταφέρνει
να κρασάρει το vm και να τρέξει κώδικα κατευθείαν στο host λειτουργικό
με δικαιώματα υπερχρήστη, ώστε να το προσβάλλει.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras