2008/2/27 Dennis <[EMAIL PROTECTED]>:
> θεωρητικά έτσι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κ ενα usb stick? τι θα είναι πιο
>  γρήγορο ?
>  usb disk / usb stick ?

Γενικά ο δίσκος είναι γρηγορότερος.
Υπάρχουν τα τυπικά usb sticks και τα γρήγορα usb sticks. Το πιο πιθανό
να έχεις ένα αργό USB stick, που να πιάνει 5-10ΜΒ/s για ανάγνωση και
1-3MB/s για εγγραφή. Δες Wikipedia για περισσότερες λεπτομέρειες.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό η θύρα USB του υπολογιστή να είναι
USB2 (max 400Mbps). αν η θύρα είναι USB 1.1, τότε η ταχύτητα είναι
πολύ χάλια και δεν αξίζει να ξεκινάς το σύστημά σου από συσκευή USB.
μπορείς να βρεις κάρτες που να προσθέτουν USB2 σε φορητό/επιτραπέζιο
υπολογιστή.

>  θα έχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση σε σχέση με installation στο Internal
>  HD?

Ο εξωτερικός δίσκος σε usb2 είναι αρκετά γρήγορος, ~20ΜΒ/s. Αν ο
δίσκος είναι εσωτερικός, τότε δεν χρειάζεται να προσέχεις να μην
αποσυνδεθεί κατά λάθος κατά τη χρήση, ή να τον πειράξεις όταν η κεφαλή
γυρίζει με 5400 στροφές το δευτερόλεπτο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η προβληματική η χρήση του ως εξωτερικός
δίσκος. Αν το δουλέψεις για μερικές βδομάδες, θα ήταν καλό να
καταγράψεις την εμπειρία εδώ για να μάθουν και οι υπόλοιποι.

Σίμος