2008/3/9 stam <[EMAIL PROTECTED]>:

>  Επεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο από τις εκδόσεις κλειδάριθμος με τύτλο <<το
>  εγχειρίδιο του RED HAT LINUX>>.
>  Εχει κάποια σχέση η γλώσσα αυτή με την γλώσσα στο ubuntu???
>  --

Δεν καταλαβαίνω για πια "γλώσσα" μιλάς... Το Redhat Linux είναι μια
διανομή linux, όπως είναι και το ubuntu. Έχουν κοινά (αφού και οι δυο
βασίζονται στον ίδιο πυρήνα (linux) και το ίδιο βασικό software (Χ,
gnome, openoffice κλπ) αλλά διαφέρουν σε άλλα, όπως ο τρόπος και τα
εργαλεία διαχείρησης πακέτων και εγκατάστασης εφαρμογών, τα εργαλεία
ρύθμισης του συστήματος και οι θέσεις στο σύστημα αρχείων που
βρίσκονται κάποια αρχεία ρυθμίσεων.

Το βιβλίο που αναφέρεις δν ξερω αν αφορά το κλασικό Redhat linux που
πλέον δεν υφίσταται σαν διανομή, αλλά εχει αντικατασταθεί από τη
διανομή fedora, ή στο Redhat Enterprise Linux που είναι η enterprise
έκδοση της redhat. Αν θες να μάθεις γενικότερα για linux καλό θα είναι
να πάρεις κάποιο πιο γενικό βιβλίο, ενώ αν σε ενδιαφέρει κυρίως το
ubuntu με το βιβλίο που λες μάλλον θα μπερδευτείς, μια και θα
αναφέρεται σε εργαλεία και αρχεία ρυθμίσεων που στο ubuntu ή δεν
υπάρχουν ή είναι διαφοετικά. Στην περίπτωση που σε ενδιαφέρει το
ubuntu ψάξε για κάποιο βιβλίο γραμμένο για ubuntu.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.