O/H Kostas Papadimas έγραψε: >> >> σο για το συνέδριο δεν θα μπορέσω να έρθω λόγω δουλειάς αλλά υπόσχομαι >> στο επόμενο να είμαι εκεί... >> Ααα, και για μας που δε θα έρθουμε καλό είναι να δούμε καμιά φωτογραφία >> απ' τη συγκέντρωση. Να ξέρουμε πως είναι ο καθένας. >> Ένα e-mail και ένα όνομα βλέπουμε τώρα. >> >> Να γνωριζόμαστε σιγά σιγά... >> >> >> > Εγω θα πάω αυριο αλλά μέχρι τότε: > > Live straming apo synedrio edw: > > http://opencoffee.gr/2008/03/21/ellak-live/ > > > Πολύ καλή προσπάθεια.
Αύριο στην ώρα της παρουσίασης θα μπω να το δω... -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

