O/H Kostas Papadimas έγραψε:
>>  
>> σο για το συνέδριο δεν θα μπορέσω να έρθω λόγω δουλειάς αλλά υπόσχομαι 
>> στο επόμενο να είμαι εκεί...
>> Ααα, και για μας που δε θα έρθουμε καλό είναι να δούμε καμιά φωτογραφία 
>> απ' τη συγκέντρωση. Να ξέρουμε πως είναι ο καθένας.
>> Ένα e-mail και ένα όνομα βλέπουμε τώρα.
>>
>> Να γνωριζόμαστε σιγά σιγά...
>>
>>
>>     
> Εγω θα πάω αυριο αλλά μέχρι τότε:
>
> Live straming apo synedrio  edw:
>
> http://opencoffee.gr/2008/03/21/ellak-live/
>
>
>   
Πολύ καλή προσπάθεια.

Αύριο στην ώρα της παρουσίασης θα μπω να το δω...


-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση