2008/3/26 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλημέρα στους φίλους της λίστας.
>
> Ενδιαφέρομαι να δουλέψω το wubi στον υπολογιστη της δουλειας μου. Γνωρίζει
> καποιος αν μπορει να γινει εγκατ/ση από .iso η από cd η το κατεβαζει από το
> δίκτυο? Αυτό δεν με βολευει μιας και η γραμμη με internet που εχει η
> εταιρεια που δουλευω ειναι μικρή και σιγουρα θα το κλαταρει το δικτυο.
>
> Ευχαριστώ εκ των προταιρων.
>
> --
> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece

Δεν ξέρω πως/αν γίνεται με την τρέχουσα επίσημη έκδοση του Ubuntu
(7.10), αλλά η επερχόμενη 8.04 που τώρα βρίσκεται σε στάδιο beta θα
περιέχει στο cd εγκατάστασης (desktop cd) τον wubi installer, οπότε θα
μπορείς να κάνεις εγκατάσταση μέσα στα win από το cd. Αν θες να
δοκιμάσεις τη νέα έκδοση (που θα κυκλοφορήσει επίσημα σε ένα μήνα
περίπου) και είσαι διατεθειμένος να συμβιβαστείς με κάποια bugs που
τυχών έχει,  μπορείς να κατεβάσεις τη beta από εδώ:
http://releases.ubuntu.com/releases/8.04 .

Αν δεν επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις beta version, ίσως απαντήσει
κάποιος άλλος που έχει δοκιμάσει το wubi με την 7.10 ....

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.