Κατέβασα Kubuntu 7.10 και 8.04Beta να τα δοκιμάσω. Μου συμβαίνει το ίδιο
και στα δύο: τρέχοντας live session προσθέτω το ελληνικό layout
πληκτρολογίου και έχω ελληνικά μιά χαρά. Όταν όμως κάνω εγκατάσταση δεν
λειτουργεί το πλήκτρο για τον τόνο στα φωνήεντα. Στις διατάξεις greek
default, greek extended και greek polytonic απλά δεν κάνει τίποτα και
στην greek nodeadkeys φυσικά λειτουργεί όπως το Αγγλικό.

Κάνω εγώ κάτι λάθος; Έχω να χρησιμοποιήσω KDE χρόνια, μπορεί κάτι να μου
διαφεύγει.

Μάριος Ζηντίλης