2008/4/16 ο ελάχιστος όλων <[EMAIL PROTECTED]>:
> θα ήθελα να ρωτήσω αν το πακέτο vidalia μπορεί να εγκατασταθεί σε Gutsy.
> διότι δεν υπάρχει επιλογή τέτοια στο
> http://www.vidalia-project.net/download.php
>
> υγ.αν υπάρχει κάποιο άλλο πακέτο tor-proxy που θα προτείνατε ευπρόσδεκτο.
>

> ευχαριστώ.

Με μια πρώτη γρήγορη ματιά, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο έτοιμο
πακέτο για ubuntu. Μια και είμαστε όμως στον κόσμο του ελεύθερου
λογισμικού και έχεις ελεύθερη πρόσβαση στον κώδικα του vidalia έχεις
τις εξής 2 επιλογές για να εγκαταστήσεις το vidalia στον υπολογιστή
σου:

1. Κατεβάζεις το RPM πακέτο (εκεί που λέει Red Hat (RPM)) και
χρησιμοποιείς το πρόγραμμα alien για να μετατρέψεις το rpm σε deb. Το
alien μπορεις να το εγκαταστήσεις με apt-get install alien ή από το
synaptic. Από τερματικό πας στον κατάλογο όπου βρίσκεται το rpm αρχείο
και τρέχεις

sudo alien vidalia-0.1.2-1.i386.rpm

το alien θα δημιουργήσει στον ιδιο φάκελο το αντίστοιχο deb αρχείο
(vidalia_0.1.2-2_i386.deb), το οποίο μπορεις να εγκαταστήσεις
τρέχοντας

sudo dpkg -i vidalia_0.1.2-2_i386.deb

ή με διπλό κλικ πάνω στο deb από τον διαχειριστή αρχείων, οπότε θα
ανοίξει με το gdebi που θα κάνει την εγκατάσταση.

2. Κατεβάζεις τον πηγαίο κώδικα του vidalia (εκεί που λέει source στο
site του). Διαβάζεις τις οδηγίες για εγκατάσταση από πηγαίο κώδικα
(που βρίσκονται εδώ:http://trac.vidalia-project.net/wiki/InstallSource
). Απ' ότι βλέπω έχει παράγραφο ειδικά για το ubuntu. Θα πρέπει να
έχεις εγκατεστημένο το μετα-πακέτο build-essential καθώς και
(αντιγράφω από τις οδηγίες εγκατάστασης του vidalia) τα πακέτα:
qt4-dev-tools και qt4-designer (μπορείς να τα εγκαταστήσεις με apt-get
ή από το synaptic). Μετά αποσυμπιέζεις το αρχείο που κατέβασες
(vidalia-0.1.2.tar.gz), μπαίνεις από τερματικό στον κατάλογο που
δημιουργήθηκε κατά την αποσυμπίεση και τρέχεις:
cmake . && make
και αν η παραπάνω εντολή καταφέρει να ολοκληρώσει τη μεταγλώτιση τρεχεις
sudo make install
για να εγκατασταθούν τα εκτελέσιμα του vidalia στο /usr/local/bin,
ώστε να μπορείς να τρέχεις το vidalia δίνοντας απλώς "vidalia" στο
τερματικό (το install script μπορεί να δημιουργήσει και κάποια
συντόμευση στο μενου του gnome ;-) ).
Αν κατά την παραπάνω διαδικασία πάρεις κάπου μήνυμα λάθους, το
διαβάζεις και προσπαθείς να καταλάβεις τι φταίει, και αν δεν τα
καταφέρνεις ρωτάς πάλι εδώ... Τόσο απλά!!!

ΥΓ: Δεν έχω εγκαταστήσει ποτέ το πρόγραμμα vidalia ούτε έχω ιδέα τι
κάνει. Τα παραπάνω είναι γενικές οδηγίες που πάνω-κάτω εφαρμόζονται σε
κάθε πρόγραμμα για το οποίο δεν διατίθενται πακέτα ειδικά για τη
διανομή μας ή/και παρέχεται ο πηγαίος κώδικας,  συμπληρωμένα από τα
όσα αναφέρονται στις οδηγίες που παρέχονται στο site του vidalia.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.