2008/4/28 thanos papaioanou <[EMAIL PROTECTED]>:

>  Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
>  Θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορώ να εγκαταστήσω τη νέα έκδοση του ubuntu σε
> ξεχωριστό partition το οποίο έχει δημιουργηθεί απο windows χωρίς να
> χρησιμοποιήσω την επιλογή συμπίεσης που χρησιμοποιεί η αυτόματη εγκατάσταση
> του Ubuntu και που τοποθετεί και τα 2 λειτουργικά συστήματα στο ίδιο
> partition. Δηλαδή θέλω partition 1: να αφήσω το C: που έχει Windows σε ntfs
> και partition 2: (που το έχω φτιάξει ήδη από τα Windows)  να βάλω το ubuntu
> στο δικό του FS.

θα πρέπει κατά την εγκατάσταση (ή πιο πριν, από τα windows) να
διαγράψεις το partition 2 έτσι ώστε ο δίσκος να φαίνεται με 1
partition και το υπόλοιπο κενό χώρο. Μετά από την εγκατάσταση λες στο
ubuntu να χρησιμοποιήσει όλο τον κενό χώρο του δίσκου (προσοχή όχι
όλόκληρο το δίσκο, που σημαίνει ότι θα διαγράψει και το πρώτο
partition, αλλά το ελεύθερο χώρο στο δίσκο).

>  Η "διαχείριση με το χέρι" που προσφέρει πάλι η εγκατάσταση του ubuntu δεν
> είναι και τόσο εύχρηστη για τη δική μου εμπειρία. Μήπως το πρόγραμμα Wubi
> είναι μια καλή λύση; Τι πρέπει να κάνω με το Wubi με ένα .iso που έχω ήδη
> κατεβάσει; (το έχω και σε .iso αρχείο και σε cd)
Το wubi κάνει την εγκατάσταση μέσα από τα windows χωρίς να χρειάζεται
να δημιουργηθούν partitoions για το linux. Σε αυτή την περίπτωση ο
χώρος του ubuntu θα είναι ένα απλό αρχείο στο μέσα στο partition των
windows.
>  Συγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις.
>  Ευχαριστώ πολύ
>  Θάνος

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute