2008/5/2 Manolis Christodoulou <[EMAIL PROTECTED]>:

>  Ναι αλλά το RAM θα μπορούσε να έχει κάποια πράγματα. Είχα να το διαβάσω 2
> χρόνια και θυμάμαι είχε μια στήλη προς το τέλος για linux. Το ξαναπήρα
> πρόσφατα γιατί έπρεπε να περιμένω ώρες στο συνεργείο (που κατάντησε το
> περιοδικό :-|) και δεν υπήρχε τίποτα αξιόλογο. Μόνο για Windows και ένα
> αφιέρωμα "στην εταιρεία με το φρούτο που πουλάει ψηφιακά γουώκμαν").

Το RAM είναι το μόνο ελληνικό περιοδικό πληροφορικής που αποφεύγει
επιδεικτικά να αναφέρεται στο ελεύθερο λογισμικό. Λες και οι συντάκτες
του έχουν αναπτύξει κάποια αλλεργία με όρους όπως "ελεύθερο
λογισμικό", "ανοικτός κώδικας", "linux", "firefox" κλπ... Μάλλον θα
πειράζουν οι παραπάνω λεξούλες τους σπόνσορες των ολοσέλιδων
διαφημίσεων που χρηματοδοτούν το περιοδικό. Τελοσπάντων, είναι επιλογή
τους να μην θέλουν να προωθήσουν το ελεύθερο λογισμικό... Και δικιά
μας επιλογή να μην τους διαβάζουμε!

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.