2008/5/3 rizitis <[EMAIL PROTECTED]>:
> κάνω κάποιες μεταφράσεις με το kbabel σε gutsy-gnome.
>  δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς , αλλά όταν αντιγράψω το κείμενο απο πάνω
>  (msgid) στο κάτω πλαίσιο (msgstr) και αρχίσω να το μεταφράζω λέξη λέξη ,
>  όσο προχωράει ο κέρσορας τόσο σβήνει αυτό που προηγείται προς τα δεξιά.
>  έτσι ενώ μεταφέρω τα strings κάτω   όταν πάω να τα μεταφράσω μου τα
>  χαλάει διότι κάθε γράμμα που εισάγω αυτό σβήνει μια θέση δεξιά και
>  προχωράει.
>  αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει διότι επείγουν οι μεταφράσεις και έχω
>  μείνει πολύ πίσω...
>
>  ευχαριστώ.

> [...]

Μάλλον πάτησες καταλάθος το πλήκτρο Insert (Ins) στο πληκτρολόγιό σου.
Δοκίμασε να το ξαναπατήσεις. Κοίτα και μήπως φαίνεται σε κάποια γραμμή
κατάστασης του προγράμματος ότι είναι ενεργοποιημένο το INS mode και
μήπως μπορείς να το απενεργοποιήσεις με κάποιο κλικ εκεί.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.