Giannis Tsakiris wrote:
> γεια σε όλους,
> ο υπολογιστής μου έχει κλείσει αισίως 5 χρόνια εν υπηρεσίας αλλά
> φαίνεται πως αρχίζει να δείχνει τα χρονάκια του. γενικά τρώει πολλά
> κολλήματα και ακόμα και οι πιο απλές δουλειές γίνονται εκνευριστικές
> γιατί διακόπτονται συνεχώς απο παύσεις και καθυστερήσεις.
> Από το "top" έχω παρατηρήσει ότι συνεχώς δουλεύουν οι εργασίες Xorg,
> firefox-2-bin, compiz.real, emerald ακόμα και όταν ο υπολογιστής
> φαινομενικά "κάθεται". Σχεδόν όλο το χρόνο αυτές οι εργασίες τρώνε
> 50-90% της cpu.
> [...]

Κάτι τρέχει με την εγκατάστασή σου. Δε δικαιολογείται τέτοια απόδοση με
τέτοιο μηχάνημα. Σε AthlonXP2600 με 1GB μνήμη, την ίδια nvidia και
κατώτερο σκληρό όλα πάνε αρκετά γρήγορα με 1-2% CPU και compiz να τρέχει.

Μήπως ανοίγεις καμιά 50αριά tabs στο firefox και όλες μαζί ανοίγουν
flashάκια; Τότε ναι, θα σέρνεται το μηχάνημα. Αλλιώς κάτι άλλο περίεργο
συμβαίνει.

Μήτσος