Καταλάθος πριν λίγο έπεσα πάνω στην εκπομπή (ήταν σε επανάληψη) που την
παρακολουθώ καμιά φορά και τους έχω στο msn μου (ελεύθερα
[EMAIL PROTECTED])..ασχολείται πολύ με υπολογιστές, βοηθά
άπειρους χρήστες (win) και ασχολείται πολύ με παιχνίδια (πλειστεισιον
κλπ.) για τα πιτσιρίκια...
Σήμερα είχε αφιέρωμα στο linux, είπαν ιστορικά στοιχεία, το αποκάλεσαν
"λογισμικό του λαού"ότι είναι πολύ διαδεδομένο αλλά πολύ δύσκολο για
χρήση (προγραμματιστές πιο πολύ), με εντολές, προγραμματισμό C και για
τη δυσκολία των διαμερίσεων κατά την εγκατάσταση, για την απουσία
directx (σιγά) κλπ. Αναφέρθηκαν βέβαια και σε κάποια πλεονεκτήματα, όπως
οι πολλές ελεύθερες εφαρμογές για τα ήχο, η ασφάλεια...οι servers που
είναι διαδεδομένοι και χρησιμοποιούνται από μεγάλες εταιρίες
πληροφορικής..κλπ. Ακόμη, αναφέρθηκαν στο hellug και είπαν ότι είναι
ένας από τους δυνατούς συλλόγους στην ελλάδα...Επίσης έδειξαν
στιγμιότυπα από την εγκατάσταση του ubuntu (ο τόνος στο τελευταίο u για
αυτούς).Καλό;
Γενικά μου άρεσε...γι' αυτό είπα να το στείλω...Άντε να ανοίγει ο
δρόμος και για τους από συνήθεια κολλημένους με το "μη λειτουργικό"
λογισμικό ...cu
--
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr