Pavlos Ponos wrote:
 > Νομίζω ότι είμαστε μαζί στο πρόβλημα..
 > Δεν έχει τη σταθερότητα που όλη λέγαμε και θέλαμε..

Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα σταθερότητας και δουλεύει
24/7 το μηχάνημα... Μη βιάζεστε να κρίνετε το 8.04, πολλοί κάνουνε
customιές όπως Automatix κλπ και μετά λένε δε δουλεύει τίποτα.

Επίσης το "νομίζω πως η μνήμη μου είναι ΟΚ" επίσης δε λέει τίποτα.
Τρέξε Memtest86+ για κανένα 2-3 ωρίτσες και μετά βλέπουμε.

Μήτσος