καλησπερα στην λιστα! θα χρειαστω μια μικρη βοηθεια και θα παρακαλουσα οποιος γνωριζει την λυση να με βοηθησει λιγο. λοιπον το προβλημα ειναι: toshiba satellite l30 χωρις καθολου ηχο απο τα ηχεια. λεω απο τα ηχεια γιατι απο τα Headset η ακουστικα ειναι ολα σαν να μην συμβαινει τιποτα.
θα εκτιμουσα την παραμικρη βοηθεια. ευχαριστω! -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

