2008/9/28 Giorgos Logiotatidis <[EMAIL PROTECTED]>:

> Χαχαχα εάν είναι μόνο για τα CD μπορώ να έχω αυτόν τον ρόλο υπό μορφή
> εξαίρεσης, χαριστικά για το πρώτο contact member της ομάδας ;)
>

> Άνοιξα το θέμα του contact member για τους παρακάτω λόγους:
> - Πρώτον γιατί δεν μου αρέσει ότι έχω αυτόν τον ρόλο αυτόκλητα, χωρίς
> έστω να έχει προηγηθεί μια συζήτηση και συμφωνία μεταξύ των μελών της
> ομάδας. Φυσικά όταν ανέλαβα τον ρόλο, δεν υπήρχε η ελληνική ομάδα και
> προσπαθούσαμε με συντονιστούμε. Τώρα όμως υπάρχουν και οι άνθρωποι αλλά
> και τα μέσα για να συζητήσουμε και να αναδείξουμε τον επόμενο που θα
> αναλάβει αυτόν το ρόλο.
> [...]

Η αντίστροφη μέτρηση για τη συνάντηση είναι
http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?month=9&day=30&year=2008&hour=22&min=00&sec=00&p0=26

Στη σελίδα για τις επαφές στην ομάδα μπορούμε να βάλουμε περισσότερα άτομα,
https://wiki.ubuntu.com/GreekTeamApprovalApplication2008
Μέχρι στιγμής είναι ο Γιώργος, και έβαλα και το δικό μου όνομα.
Μπορούν να μπουν περισσότερα.

Η ελληνική σελίδα της αίτησης μπορεί να γίνει καλύτερη, όπως για
παράδειγμα, η σελίδα
https://wiki.ubuntu.com/MalaysianTeam/MalaysianTeamApprovalApplication
Η βελτίωση της σελίδας δεν είναι δύσκολο πράγμα, θέλει όμως χρόνο.
Αν μπορούν κάποια άτομα να αφιερώσουν χρόνο, θα είναι ιδανικό.
Δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνει κάποιο λάθος στη σελίδα. Παρακολουθούμε
τη σελίδα ('Subscribe'),
οπότε υπάρχει επίβλεψη.