>
> Αξίζει τον κόπο μια επένδυση των 100 περίπου ευρώ για ένα line
> interactive ups. Μπορεί να μην κόβεται συχνά το ρεύμα, και να
> σκεφτόμαστε να τα δώσουμε, αλλά η αξία τους φαίνεται στην μία αυτή
> φορά το χρόνο που το ρεύμα θα πέσει την στιγμή που δεν πρέπει και θα
> τραβάμε τα μαλλιά μας...


Συμφωνώ και επαυξάνω... Και μάλιστα καλό είναι να υπάρχει κάποια προστασία
σε όλες τις συσκευές.
Σε αυτές που δεν χρειάζεται ups (περιφερειακά κλπ) μπορεί να μπει ένα
πολύμπριζο προστασίας υπερτάσεων.
Και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Μπορεί να ξεφεύγω λίγο, αλλά καλό είναι να μπουν τέτοια πολύμπριζα σε όλες
τις ηλεκτρικές συσκευές του χώρου
(ψυγείο, πλυντήριο, τηλεόραση, home entertainment). Γιατί το κόστος που θα
χρειαστεί να πληρώσουμε από μια διακοπή
ρεύματος μπορεί να είναι πολύ μεγάλο. Χώρια η ταλαιπωρία με το service
(πήγαινε το, φέρτο, παρακάλια).

Για παράδειγμα στο σπίτι όπου μένω την πρώτη εβδομάδα της διαμονής μου είχε
χαλάσει μέσα σε 5 μέρες 2 φορές το dvd player. Έως ότου υποψιασμένος για το
πρόβλημα έβαλα τα συγκεκριμένα πολύμπριζα και από τότε δεν χάλασε τίποτα.

Τα συγκεκριμένα πολύμπριζα (τα καλά) κοστίζουν γύρω στα 20-40 ευρώ και
διατίθενται και σε όλα τα καταστήματα υπολογιστών...

-- 
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10
--------------------------------------------------------
My blog: http://bullgr.wordpress.com
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση