Εάν δεν υπάρχει κανείς άλλος που να το έχει αναλάβει, ενημέρωσέ με,
ενδιαφέρομαι εγώ.
Ο λόγος που δεν σου απάντησα τόσο καιρό είναι ότι επειδή διαμένω στη Δράμα
ίσως να
ήταν καλύτερα κάποιος από την Αθήνα να το αναλάμβανε. Λόγω γεωγραφικής
θέσης,
ένα δέμα από την Αθήνα θα κοστίζει ισόποσα σε ταχυδρομικά έξοδα σε
οποιαδήποτε
περιοχή της Ελλάδος. Αντ' αυτού από Δράμα το δέμα για να φτάσει πχ στην
Κρήτη θέλει
τα διπλάσια χρήματα σε ταχυδρομικά απ' ότι εάν αποστέλεται στην Θεσσαλονίκη.

Ενημέρωσέ με μόνο σε περίπτωση που δεν αναλαμβάνει κανείς άλλος...
Δες με δηλαδή ως την έσχατη λύση :)

-- 
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10
--------------------------------------------------------
My blog: http://bullgr.wordpress.com
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση