Παίδες λόγω του συχνής εγκατάστασης των driver την 100% δεισλειτουργία και την
συχνή επανεκίνηση του X server (To recovery το λεέι Try to fix the error) μετά
την n-οστή φορά χάθηκε ο κλώνος της οθονης μου.
Να σημειώσω ότι αρχικά όταν έβαλα ubuntu είχαν βρει αμέσως την δεύτερη οθόνη
χωρίς να χρειαστεί να πειράξω τίποτα.
Επίσης να σημειώσω πως μέχρι την στιγμή της φόρτωσης της μπάρας από την στιγμή
που ανοίγει το PC έχω εικόνα στην δεύτερη οθόνη (και στην πρώτη). Επίσης και
μετά την αποσύνδεση μέχρι το σβήσιμο του PC...
Τι να πειράξω στο xorg.conf? Μάλλον εκεί πρέπει να κάνω κάτι...
Thanks...
___________________________________________________________
Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr
--
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr