O/H Kainourgiakis Giorgos έγραψε: > > > --- Στις *Δευτ., 22/12/08, ο/η Konstantinos Togias > /<[email protected]>/* έγραψε: > > Από: Konstantinos Togias <[email protected]> > Θέμα: Re: Οδηγός χρήσης Ubuntu LTSP 8.04 > Προς: "Tsabolov Sergey" <[email protected]> > Κοιν.: "[email protected]" <[email protected]>, "THELUG List" > <[email protected]>, "UBUNTU" <[email protected]> > Ημερομηνία: Δευτέρα, 22 Δεκέμβριος 2008, 20:40 > > 2008/12/22 Tsabolov Sergey <[email protected]>: > > Είσαι καθηγητής και βαρέθηκες να > ψάχνεις για ιούς; έχεις παλιό εργαστήριο; > > θέλεις να > εγκαθιστάς εδώ και τώρα ότι > εφαρμογή θες με ένα κλικ σε όλους τους > > υπολογιστές; > > Δεν είσαι καθηγητής; Είσαι χρήστης στο > σπίτι και θέλεις να ξαναζωντανέψεις > > το παλιό σου PC; Θέλεις να παίξεις με την > τεχνολογία Thin Clients έτσι για > > να μάθεις; > > Είσαι απλά περίεργος; Θες να γίνεις λίγο > ακόμα πιο geek; > > > > Ξεκίνα! > http://ubuntu-gr.org/files/edubuntugr/Ubuntu_LTSP_8.04_Guide.zip > > > > -- > > Ubuntu-gr mailing list > > [email protected] > > > > If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr > mailing > > list, please follow this link and choose unsubscribe: > > > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr > > > > > > Συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν για τον > οδηγό! Με μια γρήγορη > ανάγνωση φαίνεται πολύ προσεγμένο και > άρτιο έργο. Τώρα μένει να το > γνωστοποιήσουμε όσο μπορούμε στους > ιστοτόπους των ομάδων και > κοινοτήτων μας, σε forums και στις προσωπικές > μας σελίδες. > > Και μια ερώτηση, που ίσως απαντίεται από το > κείμενο, αλλά στο γρήγορο > πέρασμα που έκανα δεν έπεσα πάνω της: > Ασχολήθηκε κανείς με τη > δυνατότητα και τις επιδόσεις απεικόνησης 3d > γραφικών περιβαλλόντων και > 3d εφαρμογών > στους thin clients; Είναι καταρχάς > εφικτό με τους > υπάρχοντες drivers καρτών γραφικών (ανοικτούς > και κλειστούς); Σαν > επόμενο βήμα αυτής της εργασίας θα ήταν > πολύ ενδιαφέρουσα μια τέτοιου > είδους έρευνα/ συγκριτική δοκιμή. Υπάρχουν > λύσεις (συνθέσεις) που τα > καταφέρνουν; Και πως θα διαμορφώνονταν > άραγε οι ελάχιστες απαιτήσεις > h/w (και το ελάχιστο κόστος) από πλευράς thin > clients αν θεωρήσουμε > απαιτούμενη την υποστήριξη επιτάχυνσης 3d > γραφικών; > > > Νομίζω ότι δεν υπάρχει υποστήριξη 3d για ltsp. Δεν είναι μόνο το > > θέμα των drivers είναι και ότι πρέπει όλη αυτή η πληροφορία να > περάσει στον client μεσω δικτύου και είναι μεγάλη η ποσότητα της. > Αλλά όντως καλή φάση θα ήταν. Μπορεί να είναι γίνει αυτό όταν > υπάρξη υποστήριξη στο ltsp για fat clients. Για clients δηλαδή > έχουν την δυνατότητα να τρέξουν εφαρμογές local με την υπολογιστική > ισχύ του client. Μπορεί να δούμε fat clients στο jaunty! υπομονή! > > > > ------------------------------------------------------------------------ > Χρησιμοποιείτε Yahoo! > Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την > καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων > http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr Συγχαρητήρια και από εμένα σε όλους
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

