Καλησπέρα σε όλους,

Είμαστε μια παρέα από ιδιώτες και επαγγελματίες στο Αιγίνιο Πιερίας, κάπου
ανάμεσα από Κατερίνη και Θεσσαλονίκη.
Πήρα την πρωτοβουλία να έρθω σε επαφή μαζί σας για να κάνουμε μια πρόταση
για ενημέρωση μαθητών, γονέων και δασκάλων για τα σχολεία μας τοπικά περί
ελεύθερου λογισμικού.

Υπάρχει διάθεση χώρου, και μια διάθεση γενικότερα.

Η εκδήλωση που έχουμε κατά νου θα γίνει περίπου στο τέλος τις σχολικής
χρονιάς.
Θέλουμε να είναι άρτια και να αφήσει εντυπώσεις ωστε να γίνει μία και στην
αρχή του σχολικού έτους και να γίνει με κάποιο τρόπο θεσμός.

Τι πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα;

Υπάρχει κάποιος που να θέλει να συνεργαστεί για αυτό το event hellug,
thellug, φοιτητές;

Κάθε ιδέα δεκτή.
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση