2009/4/5 nikos roussos <[email protected]>: > -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- > Hash: SHA1 > > στο προσεχές fosscomm o hellug θα έχει booth, ώστε να μοιράζει υλικό. > > θα ήθελα λοιπόν να προσκαλέσω την κοινότητα του ubuntu να συνεργαστούμε και να > μοιράζουμε από κοινού υλικό και πιθανόν και cds με ubuntu στους επισκέπτες του > συνεδρίου. > > νομίζω πως είναι μια καλή ευκαιρία, και θα υπάρχει αρκετός κόσμος το διήμερο > τυο συνεδρίου > > > - -- > nikos roussos > -----BEGIN PGP SIGNATURE----- > Version: GnuPG v2.0.11 (GNU/Linux) > > iEYEARECAAYFAknY4pMACgkQJx/21xr8x9Ow0gCgrHH4UvotpTMbE/Jl4bINcfrc > figAoM0fNI4qdPpcHzrhf3GsS9Bm8Z5/ > =gJuW > -----END PGP SIGNATURE-----
Δεν έχω καταλάβει τι χαρακτήρα θα έχει η εκδήλωση. Θα είναι μια Συνέδριο Κοινοτήτων, όπως είναι και ο τίτλος της, ή θα προωθηθεί και σαν παρουσίαση του ΕΛΛΑΚ στο κοινό; Γιατί αφού μιλάτε για booth και CD, φαίνεται ότι είναι το 2ο. Οπότε οι παρουσίασης θα πρέπει να είναι για την παρουσίαση του Ubuntu πχ ή για την κοινότητα. Γιατί αν οι εκδήλωση προωθηθεί για το ευρύ κοινό, δεν θα το πολυενδιαφέρει τι κάνουμε εμείς ως κοινότητα Ubuntu-gr, αλλά τι τους προσφέρει το Ubuntu. Οπότε για τι από τα 2 να ετοιμαστούμε; -- Θάνος Λευτέρης http://thanos.lefteris.info -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

