On Sun, 2010-05-16 at 17:50 +0000, Kostas Oikonomou wrote:
> Αγαπητοί φίλοι/ες,
>
> Θα 'θελα να υποβάλω μια ερώτηση, που ελπίζω να μην θεωρείται εκτός θέματος
> για το φόρουμ. Θέλω να ενώσω δυο εικόνες τύπου jpeg ιδίου μεγέθους σε ένα
> αρχείο jpeg. Κατ' ακρίβεια θέλω να τις βάλω δίπλα-δίπλα και να τις σώσω σαν
> ένα αρχείο.

> μου. Έχει κάποιος/α καμιά ιδέα;
>
> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου

O πιο απλός τρόπος είναι να τρέξεις από τερματικό:

convert eikona1.jpeg eikona2.jpeg +append apotelesma.jpeg

Αυτό προϋποθέτει ότι έχεις εγκατεστημένο το Imagemagick (νομίζω είναι
προεγκατεστημένο).

Αλλιώς, ανοίγεις τη μία εικόνα στο gimp, διπλασιάζεις το πλάτος της
(Image -> Canvas Size -> κλικ στην αλυσίδα -> 2 x Width -> Resize),
μετά File -> Open as Layers  τη 2η εικόνα, τις ευθυγραμμίζεις και
σώζεις.

Πάντως το 1ο είναι αρκετά πιο απλό ;)

Φιλικά
Μήτσος