--- Στις Παρ., 21/05/10, ο/η Manolis Christodoulou <mch...@mobi-doc.com> έγραψε:

Από: Manolis Christodoulou <mch...@mobi-doc.com>
Θέμα: Re: New laptop
Προς: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Παρασκευή, 21 Μάιος 2010, 22:55

On 05/21/2010 10:44 PM, Manolis Christodoulou wrote:
> Πρόκειται να πάρω ένα Sony Vaio... (και κατι κωδικοί που δεν θυμάμαι :)

Και κάτι ακόμα που ξέχασα. Το μηχάνημα έχει Windows 7 64bit, προφανώς
έχει 64bit Intel Core i5 430M επεξεργαστή. Δεν είχα ποτέ εμπειρία με
64μπιτα ubuntu. Τι διαφορές υπάρχουν; Τι να προσέξω; Μήπως υπάρχουν
κάποιες συμβάσεις που πρέπει να κάνω στη χρήση τους; Ή μήπως πρέπει να
εγκαταστήσω τα 32μπιτα για να έχω το κεφάλι μου σίγουρο;

Θα δουλέψει η κάρτα γραφικών Radeon σε 64μπιτο ubuntu με τους ανοικτούς
drivers; (όχι με τους native). Στο παλιό μου λαπτόμ με native drivers
για radeon δούλευε μια χαρά.

--
Manolis Christodoulou MD
mch...@mobi-doc.com

http://mobi-doc.com
http://palmpowereddoctor.blogspot.com

Αγαπητέ φίλε,

Πρόσφατα έκανα επανεγκατάσταση του Ubuntu 64bit από τα 32bit που χρησιμοποιούσα
(είχα κάνει καθαρή επανεγκατάσταση-έσβησα όλο το Ubuntu που το έχω σε ξεχωριστό
σκληρό και εγκατέστησα τα 64bit).

Πρώτο δεδομένο είναι ότι ο υπολογιστής μου (έχει επεξεργαστή AMD Phenom(tm) II
X4 810 Processor) «πέταξε». Οι επιδόσεις του βελτιώθηκαν αφάνταστα. Για σένα
προτείνω να τρέξεις πρώτα το life CD για να δεις πως συμπεριφέρεται ο
υπολογιστής σου, πριν κάνεις την εγκατάσταση.

Τώρα, μετά την εγκατάσταση αντιμετώπισα ένα πρόβλημα όσον αφορά τα βίντεο από
το διαδίκτυο. Το Flash player που εγκαθίσταται είναι 32bit και είναι ασύμβατο
με το σύστημα των 64bit. Έτσι χρειάζεται η απεγκατάσταση του player των 32bit
και στη συνέχεια η εγκατάσταση του player των 64bit.

Λεπτομερείς οδηγίες θα βρεις στην πιο κάτω διεύθυνση:
http://news.softpedia.com/news/How-to-Install-Adobe-Flash-Player-64-bit-on-Ubuntu-8-10-98076.shtml
Εκεί έχει και link για το που θα βρεις τον 64bit player.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου
For document attachments...
PREFER: ODF, PDF, PDF/A.