--- Στις Δευτ., 14/06/10, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman )
<serg...@greeklug.gr> έγραψε:

Από: Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) <serg...@greeklug.gr>
Θέμα: Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Δευτέρα, 14 Ιούνιος 2010, 3:53

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το αυτόματο είσοδο για την αρχή .
Θα κάνω και ερώτηση έχεις ενεργοποιήσει και τον οδηγό τις κάρτας
γραφικών  στο  Σύστημα/Διαχείριση συστήματος/Οδηγοί Υλικού

στις 13/06/2010 08:17 μμ, O/H Kostas Oikonomou έγραψε:
> [...]
> είναι παγωμένο χωρίς να κινείται τίποτα, ούτε το ποντίκι ούτε και το
> πληκτρολόγιο.
> Αντίθετα όταν κάνω εκκίνηση μέσα από τη λειτουργία ανάκτησης (recovery mode)
> και πάω σε γραμμή εντολών σαν διαχειριστής και δώσω την εντολή
> «/etc/init.d/gdm restart» τότε το σύστημα ξεκινά κανονικά και όλα λειτουργούν
> τέλεια.
> Έχει κάποιος καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει και πως μπορώ να ξεκινώ το
> σύστημα μου μέσω της κανονικής οδού και όχι μέσω της λειτουργίας ανάκτησης;
>
> Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας και τη βοήθεια σας.

Χωρίς την αυτόματη είσοδο το σύστημα πάγωνε στην οθόνη που ζητούσε τον κωδικό
εισόδου (γι' αυτό ενεργοποίησα την αυτόματη είσοδο με την ελπίδα ότι έφταιγε η
συγκεκριμένη οθόνη).
Όσον αφορά τον οδηγό της κάρτας οθόνης: τον ενεργοποίησα με αποτέλεσμα να πέσει
υπερβολικά η ανάλυση της οθόνης (όλα σχεδόν τα πλαίσια διαλόγου φεύγανε έξω από
την οθόνη). Για να τα καταφέρω να τον απενεργοποιήσω αναγκάστηκα και έκανα
εκκίνηση με λειτουργία ανάκτησης από προηγούμενο πυρήνα.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Φιλικά

Κώστας Οικονόμου