Καλησπέρα,

Έλαβα χθες με email πρόσκληση από τον Πιέρρο της Ελληνικής κοινότητας
Fedora για συμμετοχή της Ελληνικής κοινότητας του ubuntu σε  distro
roundtable που σχεδιάζουν στα πλαίσια του Athens Digital Week. Εγώ αν
και θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί, δεν ξέρω ακόμα αν θα μπορέσω μια και
ενδέχεται να είμαι εκτός Ελλάδας. Υπάρχει κανείς διαθέσιμος να μας
εκπροσωπήσει στο distro roundtable; Γενικότερα για συμμετοχή -
παρουσία της κοινότητάς μας στο ADW θα οργανώσουμε τίποτα; Υπάρχει
διάθεση και χρόνος;

Παραθέτω το email του Πιέρρου: