2010/9/15 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:

> Έχουμε νεότερα για το θέμα της γραμματοσειράς.
>
> Ολοκληρώθηκε η τελική μορφή,
> http://design.canonical.com/2010/09/it%E2%80%99s-all-about-greek/
>
> Το ζήτημα όμως με το ν, γ δυστυχώς δε διορθώθηκε,
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu-font-family/+bug/609289
>
> Υπήρξε επιθετική απάντηση από το Νίκο Δήμου που δε θα έπρεπε να γίνει.
>
> Κοιτώντας τις προθεσμίες για 10.04, θα κλείσω για τώρα το θέμα
> ότι αποδεχόμαστε αυτό που υπάρχει, με το ενδεχόμενο να ανακινήσουμε
> το θέμα μετά το 10.10.
>
> σίμος

Έχω γραφτεί στο αντίστοιχο bug report και παρακολουθώ από την αρχή το
θέμα με το ν και το γ στη γραμματοσειρά. Στην αρχή μου φάνηκε κι εμένα
λίγο περίεργο, αλλά όσο περισσότερο το κοιτάω στο τελικό font, έχω την
εντύπωση ότι ο τρόπος αναπαράστασης του γ δεν είναι και τόσο περίεργος
και συνηθίζεται εύκολα. Οι κλήσεις των γραμμών φαίνονται συμβατές με
τον τρόπο που σχηματίζουμε με το μολύβι το γ. Νομίζω ότι δεν θα
δημιουργήσει πρόβλημα στους ελληνόφωνους χρήστες. Θα φανεί βέβαια αυτό
και από τον αριθμό των bug reports που θα έχουμε (ή δεν θα έχουμε) για
το θέμα με την κυκλοφορία του 10.10.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.