--- Στις Τετ., 29/09/10, ο/η Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
έγραψε:

Από: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
Θέμα: Re: Ιστορικό εγκατάστασης προγραμμάτων
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Τετάρτη, 29 Σεπτέμβριος 2010, 0:00

2010/9/27 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

--- Στις Κυρ., 26/09/10, ο/η Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
έγραψε:

Από: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
Θέμα: Re: Ιστορικό εγκατάστασης προγραμμάτων
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>

Κοιν.: "Λίστα Ubuntu"
 <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Κυριακή, 26 Σεπτέμβριος 2010, 23:59