--- Στις Δευτ., 29/11/10, ο/η Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

Από: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Θέμα: Re: Εξαγωγή αλληλογραφίας από Evolution
Προς: "Marios Zindilis" <m.zindi...@dmajor.org>
Ημερομηνία: Δευτέρα, 29 Νοέμβριος 2010, 18:15

--- Στις Δευτ., 29/11/10, ο/η Marios Zindilis <m.zindi...@dmajor.org> έγραψε:

Από: Marios Zindilis <m.zindi...@dmajor.org>
Θέμα: Re: Εξαγωγή αλληλογραφίας από Evolution
Προς: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Δευτέρα, 29 Νοέμβριος 2010, 11:58

On 28/11/2010 10:44 πμ, Kostas Oikonomou wrote:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Μετά από κατά λάθος διαγραφή των Windows Vista, επανεγκατέστησα το
> λειτουργικό των Windows, διόρθωσα το boot loader και επανέφερα τα αρχεία μου
> από προηγούμενο
 backup (από τον Ιούνιο 2010). Πριν τη διαγραφή των Windows διατηρούσα την pop3
αλληλογραφία μου τόσο στο Evolution όσο και στο Outlook proffesional 2003. Και
αυτό για να μπορώ να την επαναφέρω σε περίπτωση λάθους, όπως έγινε πριν μερικές
μέρες.

> Τώρα προσπαθώ να μεταφέρω αντίγραφο της αλληλογραφίας μου από το Evolution
> στο Outlook χωρίς αποτέλεσμα. Όση βοήθεια βρήκα, στην αναζήτηση που έκανα,
> αφορούσε την ανάποδη διεργασία, δηλαδή Outlook->Evolution. Ο λόγος που
> προσπαθώ να το κάνω είναι για λόγους ασφαλείας, να μην χαθεί η αλληλογραφία
> μου από κάποιο
 λάθος.

> Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.
>
> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου
>

> -------------- next part --------------
> An HTML attachment was scrubbed...

Καλημέρα,

Μια που δεν έχει απαντήσει κανείς ακόμα, υποθέτω ότι δεν έχει κάποιος
πρόχειρη τη διαδικασία εξαγωγής που ζητάς (αν είναι καν εφικτή). Αυτό
που μπορείς να κάνεις είναι να δημιουργήσεις ένα πρόχειρο λογαριασμό στο
Gmail, να
 ανεβάσεις εκεί όλη σου την αλληλογραφία από το Evolution μέσω
IMAP και να την κατεβάσεις από το Outlook.

--
Marios Zindilis

Ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή δεν έχω ανεβάσει άλλη φορά την αλληλογραφία
μου σε λογαριασμό πχ gmail θα ήθελα καθοδήγηση πως να το κάνω. Τι γίνεται με
τους υποφακέλους
 της αλληλογραφίας; Θα πρέπει να ανέβουν ένας ένας κάθε φορά ή μπορούν να
ανέβουν όλοι μαζί; Η βοήθεια στο Evolution δεν με βοήθησε.

Πάντως αν πραγματικά δεν υπάρχει τρόπος εξαγωγής της αλληλογραφίας από το
Evolution, τότε αυτό αποτελεί μια ατέλεια του προγράμματος που πιστεύω ότι
αξίζει τον κόπο να διορθωθεί.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου