On 07/12/2010 01:36 πμ, spiros wrote:
> Στις Δευ 06 Δεκ 2010 23:37:12 Emmanouil Batsis (Manos) γράψατε:
>>

> Δεν χρειάζετε τίποτα από τους εύκολους wizard που δίνουν για να τον
> διαχειρίζεσε απο τα windows.  Από την στιγμή που είναι ένας nas-server θα έχει
> και σελίδα διαχείρισης μέσω broswer. Αρχικά αυτό που έχεις να κάνεις είναι να
> μπεις στην σελίδα διαχείρισης του router σου και να δεις τι ip εχει δώσει του
> έχει δώσει. Μετά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις την ip στο
> broswer σου και θα σε βγάλει στην σελλίδα διαχείρισης του nas-server δλδ ένα
> παράδειγμα

> [...]

Σε συνέχεια όσων είπαν οι προηγούμενοι, μερικά σπιτικά ρουτεράκια με
προχωρημένες δυνατότητες μπορούν να εξαιρέσουν μια συγκεκριμένη
εσωτερική IP από τη διανομή μέσω DHCP και να τη δίνουν πάντα σε συσκευή
με συγκεκριμένη MAC, οπότε αν μπορείς να το κάνεις αυτό δε θα χρειάζεται
να κοιτάς την IP κάθε φορά στο ρούτερ.

--
Marios Zindilis