--- Στις Δευτ., 17/01/11, ο/η Manolis Stefanis <mstefa...@hotmail.com> έγραψε:

Από: Manolis Stefanis <mstefa...@hotmail.com>
Θέμα: RE: Μετατροπή video από μορφή .wmv σε μορφή .avi
Προς: kikono...@yahoo.gr
Ημερομηνία: Δευτέρα, 17 Ιανουάριος 2011, 22:25

Κωστα,
η μετατροπη απο βιντεο wmv σε avi γινεται και με το Mobile Media Converter:
http://www.miksoft.net/mobileMediaConverterDown.htm

> Date: Mon, 17 Jan 2011 19:08:28 +0000
> From: kikono...@yahoo.gr
> Subject: Μετατροπή video από μορφή .wmv σε μορφή .avi
> To: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
>
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Και πάλι έχω ένα προβληματάκι. Έχω κάποια video σε  μορφή .wmv που θέλω να τα
> μετατρέψω σε μορφή .avi.  Πρόκειται να κάνω μια παρουσίαση σε ένα συνέδριο,
> στην οποία θέλω να προσθέσω κάποια video. Τα τελευταία τα έχω σε μορφή .wmv.
> Ετοιμάζω την παρουσίαση στο Impess και σκοπεύω να την εξάγω σε μορφή pdf (δεν
> ξέρω αν θα παίζουν τα video) αλλά και να τη σώσω και σε μορφή ppt για
> [...]

Μανώλη,

Ευχαριστώ για την εισήγηση. Δυστυχώς δεν μπορώ να τη δοκιμάσω γιατί χρησιμοποιώ
την 64πιτη έκδοση του Ubuntu. Απ' ότι κατάλαβα αυτό είναι για 32πιτα συστήματα.
Και αυτό γιατί το κατέβασα στο κέντρο λογισμικού του Ubuntu και δεν με αφήνει
να το εγκαταστήσω λέγοντας μου ότι είναι ακατάλληλη η δομή.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου